fredag 27 maj 2011

Broderade doptavlor





Denna beställning på doptavla gjorde jag tidigare till en kund. Hon ramade in själv. Tror det blev den ljusa ramen. Har lagt in detta mönster i webbutiken fast som tygvepa (under fliken dop). Mönstret gjorde jag för länge sen och som jag blev jättenöjd med. Vepan blev jättefin, har en i ateljén med rosa namn som många tittar på. Ska även sen lägga in så man bara kan beställa tavlan omonterad och rama in själv.



Just nu har jag en del bilder som ska läggas in. Även lite nytt pyssel som ej hunnits med att fota. Den här tiden innan skolavslutning är det så mycket att fixa med.

Vill ni ha någon speciell tavla till dop och bröllop så kan jag knåpa ihop nåt mönster och skicka över en bild så ni får se hur det blir. Finns en massa olika teckensnitt, färger och mönster mm.



Längtar till morsdag och hoppas på lite vila, tårta och få göra det jag vill. Bara vara i trädgården och mysa. Men tror inte det blir så fint väder.


www.asasvenskdesign.se

Kram Åsa



2 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Nej det ser väl inte ut att bli toppenväder precis. Dina tavlor är så fina, skall lägga det på minnet om det blir barbarn på g.
Ha nu en fin helg och hoppas du blir ompysslad på söndag!
Kram Pia

Unknown sa...

代書貸款
貸款條件
租屋