fredag 25 mars 2011

Vita stolsfodral med volang


Jättefina vita stolsfodral med volang och hålsöm har jag fått hem. Finns även i beige.


Blå vit randigt kraftigare bomullstyg. Vackert till kökssoffan, kuddar, hissgardiner mm.

Så fina förkläden till dam och barn i blåvit gammaldags stil. Kan fås med broderat namn, årtal eller annan text. Meddela mej före köp isåfall.

Vita stolsfodral med 3 volanger. Till stoppning har jag använt mej av Ikeas 50x50 innerkudde.
Allt från Nyblom o Kollén. Finns nu inlagt i webbutiken
Kram Åsa

6 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Å så fina stolsfodral du visar måste in i butiken och kika. Tack det ska bli kul att se hur stället blir i vitt. JA man kan nog ha innebandyklubbor i den också, varför inte. Då slipper man ju ha dom över allt. Ha en fin lördag kram

lantliv i bagarstugan sa...

Min L jobbar som deltidare så därför brukar han träna där :-) Men nu bidde jag ju nyfiken på din karl hahaha, har ju städat på bransta jag...å tränat många timmar i hulkrummet där :-)
Kram Kram
Veronica

Elin sa...

Hej!
Vad mycket fint. Tänkte önska dig en fortsatt fin vecka!
Kram Elin

Nygammalt sa...

Mycket fina saker, Nyblom & Kollén har bra grejer.
Lite ovanligt med hålsöm, jag gillar det och det blåvita tyget är så fint. Är mycket för just blått och vint. Och gärna randigt :)

Önskar dig en mysig vecka!
Kram.

Vit som snö sa...

Vilka vackra saker!!
Jag får se till att byta köksmöblemang snart för jag har kollat huuuur många mått som helst på såna stolsöverdrag(även dom du visar) men dom passar aldrig:(
Det är mina stolar som har fel mått helt enkelt...Och det är väl skäl nog att byta matgrupp;)) Hihi
Ha en fin dag!
Kram Cilla

Stina sa...

Jättefint, allting.:-) Kram Stina