onsdag 2 mars 2011

BRODERADE DOPTAVLOR


Dessa broderade doptavlor är en beställning som jag gjorde för några veckor sen.
Finns att beställa i webbutiken under broderat-dop. Möjlighet finns även med vit bakgrund och andra motiv. Det är bara att maila förfrågan så gör jag ett arbetsblad så man ser ganska exakt hur det blir. Bröllopstavlor går åxå att få.

Jag har helt plötsligt fått mera utrymme här på bloggen, undra hur det kommer sej. Jag använder nu endast 10% och innan var det 17% tror jag. Jag hoppas inget har försvunnit.


Kram Åsa

3 kommentarer:

Elin sa...

Hej!
Jätte söta doptavlor.
Ha en fin dag!
Kram Elin

Photo by Maria sa...

Så söta doptavlorna är..

Vart ser man hur mycket utrymme man har på bloggen??

Kram Mia

Skogslyckan sa...

Jättefina! Sitter just och funderar på om jag skall på dop eller bröllop...men nej tyvärr. Men jag skall lägga detta på minnet..
Ha en fin dag!
Kram Pia