tisdag 12 oktober 2010

Och julstrumpan går till.......


Irené med Bloggen Heaven and Earth .
Grattis till dej. Maila mej din adress på info@asasvenskdesign.se
Jätteroligt att så många ville var med och tävla. Kul att hitta nya bloggar. Har försökt kika in till de flesta och började skriva lotter redan i lördags men ändå tar det sån tid innan det är klart.



Bilder från idag. Strålande solsken idag. Mina pelargoner är krassliga i bladen men det kommer några blomstänglar i alla fall. Ella & Theo har bakat chokladbollar och jag lovade ta kort på de.
***
Idag har jag suttit med en beställning. Håller på att stygnsätta ett motiv och har gjort om hela bilden som jag ritat för jag var ej nöjd.
***
Någon har frågat om jag syr upp hissgardiner. Och det kan jag göra. Det är bara det att du som frågade (sms) på min sons telefon (mitt gamla nummer), det blev raderat av sonen. Så maila eller ring på 076-8015158. Är även tänkt att det ska bli några sydda i webbutiken men jag har inte hunnit med.
***
Sen måste ni kika in till Ateljé Skogslyckan hos Pia och se gårdagens inlägg hon gjorde. Så fint arrangemang ute med trälådor, zink väggamplarna hon köpte hos mej och alla små fina detaljer. Verkligen höststämmning. Och en massa fina loppisprylar finns det att handla i hennes webbshop. Sen visar Pia allt så smakfullt. Det är alltid så kul att kika in hos henne.
***
Kram Åsa

5 kommentarer:

Roses & Angels sa...

GRATTIS IRÈNE! till den fina julstrumpan. =). Missade denna tävling tyvärr. Hoppas allt är bra med dig Åsa Kram

heavenandearth sa...

Tjohooo!!!
Jag vann!!!
Å vad glad jag blev!!
*glädjedans*

Hihi!
Jag mailar dig min adress!
Tack Åsa för en fin tävling!

Kram!Iréne

Skogslyckan sa...

Grattis till Iréne! Vad gullig du är som länkar..tack! Jag gör ett inlägg till lite längre fram när jag skall pyssla med de andra sakerna.
Kramar Pia

Photo by Maria sa...

Grattis till Iréne :-)

Chokladbollar blev ju jag sugen på nu.. mums så gott det är..

Ha nu en fin natt och onsdag..

Kram Mia

Penseldraget sa...

Grattis lyckliga irene =) tack för en fin utlottning åsa. o tack för din gulliga kommentar om mitt lilla sybord. stor kram