torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!


Ljusboll i vårt fönster köpt för några år sen. Köpte en till på REAN för halva priset på Åhléns som jag inte satt upp och snöflingan köpte jag 2 av åxå halva priset på Åhléns.



Passade på att fota hos min faster när vi var där på födelsedagsfika. Det här är ute på deras entréveranda. Fint i hallfönstret.



Hos faster på verandan. Kolla in innertaktet så vackert.




Efter fikat hos faster åkte vi vidare till mor och far och fick lite middag. Fotade lite där med. Runda brödkakor som mor vitmålat och hängt på ett skåp. På ytterdörren hänger en sjal.
Önskar er alla ett riktigt
GOTT NYTT ÅR
Kram Åsa


7 kommentarer:

Sköna o Gröna Ting sa...

Potatisgratängen står i ugnen och jag passar på att snoka runt hos er alla och vill passa på att önska ett GOTT NYTT ÅT!!!

Ha en underbar dag/kväll/natt och var rädd om dig!!!

Sista kramen på detta året skickar jag oxå med:)
Marianne

STENLYCKA sa...

Önskar dig ETT GOTT NYTT ÅR och all lycka 2010!
Stor Kram från Stenlycka

MiasAteljé sa...

Önskar dig ett riktigt
Gott Nytt År!
Kram Mia

Eva Linnea sa...

Vitmålat bröd!? Nu har den vita "faran" gått ganska långt, tycker jag. Blev det fint?
Kram

Photo by Maria sa...

Gott Nytt År!!

Kram Mia

lolla sa...

en god fortsättning på det nya året önskar jag dig och din familj...
Fina bilder du visar,det är så roligt att se hur andra har det,fint med schalen på dörren hos dina föräldrar.
Har du fått det lite ledigt i helgerna då?mycket före jul skulle jag tro.
kramar lolla

Inspiration i vitt sa...

Hej Åsa, hoppas att ditt år blir underbart, jag följer dig gärna på din fina blogg.
Kram på dig/Ingela.