lördag 26 september 2009

Så fin broderad bröllopshandduk



Kökshandduk beställd till ett brudpar. Gjorde några förslag och kunden valde detta. Blev jättefint tycker jag. Har lagt in den på min hemsida www.asasvenskdesign.se/brollop.asp



Beställda väskor som hämtades i veckan. Till ett tvillingpar. Nya tyger. Dessa är inlagda på www.asasvenskdesign.se/tygvaskor.asp. Så bra att ha extrakläder i till dagis. Hello Kitty brodyren har jag stygnsatt helt själv. Ritade av, scannade in och sen la stygn i mitt dataprogram...tog några timmar. I övrigt så använder jag köpta brodyrer som jag sen sätter ihop med andra och lägger text, böjer, roterar och så vidare.




Lite brodyrer som jag satt ihop. Tänkt att använda på påslakan. Har nu även röd och marin randiga babypåslakan. Titta in i min shop www.asasvenskdesign.se/dop.asp



Här har jag broderat texten " Fånga dagen " på en löpare. Denna är inte inlagd på hemsidan än.


Bröllopshandduk och dagisväskor har jag fått tillåtelse att visa av kunderna.

Till veckan fortsätter jag med mina beställningar, ska även sy till mina 2 nya butiker (har börjat lite)


Tänkte försöka visa lite mera loppissaker för er sen. Passade på och plockade upp lite när vi ändå höll på städa i helgen. Bilder kommer nästa gång.


Ha det gott mina vänner som kikar in
Ni betyder mycket ska ni veta


Kram Åsa

6 kommentarer:

Luiza sa...

Åter igen, kan jag inte annat än att bli förtrollad av ditt vackra handarbete. Allting är underbart!

Min favorit idag är löparen, som du inte hunnit lägga ut än...
Den är bedårande.

Ha en underbar söndag!

Kram/
Luiza

Janne i Fagerlia sa...

Så flotte ting du produserer. Den bryllupsduken var femomenal. Passer perfekt som et minne om bryllupsdagen.

lolla sa...

hejsan
som alltid har du så fina saker att visa, du är så otroligt duktig.
väskorna är ju så himla fina och praktiska...perfekta dagis väskor..
ha det bäst lolla

OlgaA sa...

Oj, vad du kan! Duktig du är! Skäms att jag kan inte sådant. Men lovar - alltid uppskattar handarbetet och köper gärna=)
hälsningar mammatillungar

Galleri Hönshuset sa...

Hej, allt väl?

Så fina grejer, väskorna var så söta =)Mammas maskin tror jag står bara still där hemma just nu, undrar om jag ska ta och låna den och sy lite jag med. Ser så kul ut...

Ha det bra. Kram Pirre

Livet på Berget sa...

Så snyggt!!! Tänk om man kunde det där.
Må gott
/Sara