måndag 7 juni 2010

Bröllopslinnehanddukar och nya broderade produkter


Kökshanddukar i linne med dubbla hjärtan och monogram. Har jag gjort till en kund.


Löpare i halvlinne med ordspråk "Borta bra men hemma bäst" blev jättefin med mörkgrå brodyr. Den med fånga dagen är i svart brodyr.

Kökshanddukar i bomull med smultronmotiv. Sommrig present.
Dessa produkter är nu inlagda i webbutiken. Kika in till www.asasvenskdesign.se
Mera är på gång men det tar tid att hinna fota och lägga in. Nya kuddar är på gång.
Just nu så har jag en hel del beställningar jag ska hinna med att göra denna vecka. Imorgon ska symaskinen gå varm.
Ikväll har det varit picknick på dagis (våra minsta ska snart sluta där), på torsdag har vi avslutning för 1 barn och på fredag har vi äldsta barnet som har avslutning. Hektisk vecka.
Ha det gott
Åsa

2 kommentarer:

lovefriidrott sa...

Hej Gumman,

vårat hus var oxå lite citrongult innan, med ljuslila knutar,,jisses kan ju säga tt jag inte valt färgen utan de andra ägarna. Hur man nu kan välja lila knutar hmmmmm.
Förstår att d blir svårt att måla för er som har gula markiser, men jag har för mig att jag sett ert hus o att det var fint(på nån bild här på bloggen) Som vanligt har du sytt gudomligt vackra saker. Kul oxå att se hur du ser ut på lilla bilden (snygg;) )

Ha en fortsatt trevlig vecka
Stor Kram Sari

Photo by Maria sa...

Så fina saker som vanligt.. Man vill liksom köpa allt..

Kram Mia