onsdag 1 april 2009

Tävla om en personlig väska

Hej hopp, nu har jag äntligen fått till några väskor. Många har frågat efter dessa väskor så nu kan man även beställa en personlig väska. Kommer när jag hinner att lägga ut dessa på hemsidan. Maila gärna in till mej om du vill köpa en väska. Fin och rolig present och perfekt på dagis att förvara extrakläder i.





I denna TÄVLING kan du vinna en valfri personlig väska. Med broderat namn eller liten text, tex. Handarbete, Pyssel, osv. (Det måste få plats i min broderbåge. ) Du kan välja någon av dessa färger på bilderna. Den höga väskan är 43 x 31 cm, den lilla 26 x 31 cm (och med liten botten på den lilla. Den lägre väskan är nog mera som en lekväska. Den höga är även jättebra till att förvara sitt handarbete i.







Denna väska är i linne och en bomullskant, spets fram i linne. (299 kr).
I denna kan du ha din stickning.

Väska i bomull, 43 cm (249kr).

Lägre väska i linne och bomullskant 26 cm (249 kr).

Bomullsväska, kan ej fås med polisbrodyr (mönster krånglar) 249 kr.


Brodyr som kan fås är: hammare, traktor, bil, häst, kanin, liggande katt, stående katt, groda, shoppingmus, får, blommor. Färgerna på brodyren kan ändras.


Det kan hända att ni får vänta lite på vinsten eftersom jag kommer att sy den mellan mina andra beställningar.


Morsdagstips:

Personlig väska


***

Lycka till i min tävling
Du behöver bara kommentera och länka med bild på din blogg.
Avslutas onsdag 8/4 kl 00.00


***

Kram Åsa

67 kommentarer:

lovefriidrott sa...

Hej Åsa,
självklart att jag är med och tävlar länkar med bild oxå
Kram sari

Roses & Angels sa...

HEJ MEN så sööööta väskor. DEN rosa med blommor på hahah skulle passa sååå bra åt Josefin! ÄR med och länkar också Kram Christa

Penseldraget sa...

hej åsa
jag är jätte gärna med på din utlotning...länkar så klart =) dom är helt bedårande...
kram pia

Englainnan sa...

Hej!

Jag vill gärna vinna en väska till min dotter som har Autism. Länkar!

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Vill också var med och tävla om en fin väska!
Lägger in en bildlänk i högra sidospalten på min blogg, som jag låter ligga uppe tills tävlingen avslutas.

Häls. F

Tantbruns sa...

Kommer att behöva en väska till lillen när han börjar på dagis så det skulle passa himla bra att vinna en:-)
Länkar så klart!
Kramar A

White cotton grass sa...

Vilka underbara väskor! Jag är gärna med och tävlar. Länkar hos mig

kram helena

Vardags-mirakel sa...

Så fina väskor, vill naturligtvis vara med och tävla! Ska genast länka, kram Eva.

Lena sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag har kagt till diin bild och länkar till din blogg!

Hälsningar Lena!

Nygammalt sa...

Jag är självklart med och tävlar.
Superfina väskor du visar! =)
Länkar också.
Kram.

Eva Linnea sa...

En så´n väska vore ju toppen att kunna ge till mitt barnbarn Atlas. Klart jag vill vara med i den utlottningen. Länkar med bild från CinderELLA.
Kam Eva Linnea

Bloggullet sa...

Så söta väskor, jag är med i tävlingen och länkar på min blogg.
Kramar

Husan sa...

Hej!

Ååååå en sådan behövs här att ha min stickning i. O kan du tänka dig vad för vackert namn jag har???? Jo precis,.... ÅSA.

Jag länkar i min blogg defenetivt.

husan68@hotmail.com

Roses & Angels sa...

Hej! Hihihi ja spegeln är bara så jag! Önskar dig en trevlig helg. Kram Christa

Lisa Marklund sa...

Åhh så fina väskor,klart jag ärmed och tävlar om en sån fining.
Länkar gör jag
Kram Lisa

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

ååå så söta väskor....gillar de i lintyget bäst...

Hoppas du får en bra helg.

Kramizz Nilla

lolla sa...

hejsan Åsa
Så kul med tävling och perfekt vinst hoppas jag vinner...
länkar i min blogg när jag kommer hem såklar..
ha en trevlig helg
Lolla..

paula sa...

så fina
jag vill vara med
länkar från min blogg
ha det bra
kramiz

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Tusen tusen tack för leverans av sydda fröpåsar till Trädgårdsdrömmar och framför allt tack för den söta påsen som följde med, de var jättefina allihop! :o)
Kram från Lydia

Vitt och blandat sa...

Underbara, underbara väskor!!! Vill vara med i 790!!

Det känns förövrigt riktigt kul att vara tillbaka, jag har haft tid för återhämtning och nu är allt på topp igen. Och jodu =) Vi håller på att längta ihjäl oss!! =D

Varma kramar till dig vännen

Handplockat sa...

Men ÅÅÅH
himmel vad du är produktiv
suck så duktig du är
ha en toppen lördag

Hemmet Är Min Borg sa...

själklart är jag med och tävlar om dessa fina väskor
dem är helt underbara,
jag har länkat med bild ;)
ha en underbar lördagkväll
kramis
jeanette

evamar sa...

Hmmm... Vad är det för folk som kan tänka sig att ge bort väskan om de vinner... ;) Själv ska jag helt ärligt säga att jag ska ha den själv och att jag ääälskar den rosa med blommor och den söta shoppningmusen.

Har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/april/personlig-vaska-8-april.html

Hjärtat Mitt sa...

Så klart att jag vill vara med och försöka vinna en av dina fina väskor :)
Jag har länkat.

Ha en skön söndag!
Kram Mari i Marieholm

Mjuka sa...

Är med och tävlar om den fina väskan!
kram Malin

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med. Kanonfina väskor!

Jag har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-personlig-vaska.html

flinkan69 sa...

jag vill jätte gärna vinna väskan med katten i rosa

annica@flinkens.com

Angelica - geckon tävlar sa...

Självklart så är även fröken Angelica med och tävlar om en underbar väska. Har länkat med bild och text i min tävlingsblogg :)

gamla skolan sa...

Vill gärna var med i din tävling om den fina väskan ! Länkar givetvis ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Sandra tipsar / Mammaucklan sa...

Jag vill gärna vara med!

Jag har länkat på tävlingsbloggen:
http://sandratipsar.blogg.se/2009/april/tavla-om-en-personlig-vaska.html

LindaH sa...

vad mycket fint du gör. om jag vinner skulle jag vilja ha en sån väska som jag lånade bilden och länkade med. fast med mitt namn på såklart! riktigt snygg!

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/vaska-med-eget-namn.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Märta sa...

Vilka snygga väskor du gör. Vill gärna vara med och tävla. länkar också. Ha det bra! Märta

Linda sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar

http://lindatavlar.blogspot.com/2009/04/vinn-personlig-vaska.html

Linda sa...

jag är med

http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/04/vaska.html

Nina sa...

Jag är med och tävlar =) Jätte fina väskor!
Har länkat hit från min blogg!
Mvh Nina

Emilie sa...

Men gud va fina! Jag vill självklart vara med i tävlingen!
Och jag har länkat: http://pippipatavling.blogg.se/2009/april/107.html

Min mail: emilieasplund@hotmail.com

Helena sa...

Åh, jag vill jättegärna vara med och vinna en fin väska! Jag har länkat i vänsterspalten i min blogg.

Kamilla sa...

Men vilka fina väskor, alldeles för fina för att ha kvar hängandes på dagis:) Jag är så klart med och tävlar:) Länkar oxå....

alexandra sa...

Vilka vackra saker du gör! Jag älskar personliga presenter! Min lilla dotter älskar pyssel så Jag vill gärna vara med i din Tävling om den fina väskan:) Jag länkar på min blogg.Vänliga hälsningar Alexandra

Sköna o Gröna Ting sa...

Käre nån.., tänk om jag hade missat din tävling!
Klart jag vill vara med och tävla om en vacker väska.
Länkar med bild förståss....
Massvis med kramar till dig.... Marianne

Vit som snö sa...

Men så vackert du skapar!
Jag vill absolut vara med och tävla o länkar i min blogg!
Kram Cilla

Petra C sa...

Hej hej Åsa!
Jag vill jättegärna vara med och försöka vinna en så fin väska.
Jag länkar hos mig.
Kram Petra

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

Kikar in å önskar er en underbar PÅSKHELG.
Hoppas på en solig å skön sådan
&hearts, ♥ ♥
Kramiz Nilla

tre nyanser av vitt sa...

hej hej
Vill gärna vara med och vinna en väska hos dej, har ju haft tur hos dej förut och skulle vara kul om turen håller i sig. Jag länkar såklart oxå.
Kram Marie

Maria ( Idekroken ) sa...

Så utrolig fine vesker! Jeg vil GJERNE være med her! Linker til deg, og legger meg til som følger.
Krysser alt jeg har (hehe)
Klem Maria fra Idekroken

Anita sa...

Hej, oj så mycket fint det fanns på den här sidan som jag aldrig har besökt förut. Vill absolut vara med å vinna en personlig väska, har tyvärr ingen blogg, men har skickat tävlingen till några vänner.
miros79[at]hotmail.com

Carola L sa...

Länkat i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Jag skulle vilja vinna en väska med en traktor och namn till min yngsta dotter!

Therese sa...

Vilka underbara och unika produkter du producerar! Dina väskor har ju så många användningsområden samtidigt som de blir en väldigt vacker inredningsdetalj. Pysselgalning som jag är skulle jag gärna vinna en liten pysselväska där jag och min lilla dotter kan förvara det pyssel vi håller på med för tillfället - vore kanonfin detalj dessutom på en vit liten vägghylla i Sveas (min dotters rum). Vi hoppas på tur, och har naturligtvis länkat med bild!

http://lurans.blogg.se/2009/april/sjukling.html

Hälsar,

Therese - Lurans blogg

En Mölnbobos Liv - Mammablogg sa...

Jag är med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/april/personlig-vaska.html

Jag skulle vilja vinna en likadan som den som det står Theo på (blå/grå) fast med namnet Melvin.

info@annakarlsson.se

Erika sa...

jag har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

A-H sa...

Jeg blir gjerne med:) Så flott gave:)

Linker også:)

Eva [Marius mamma] sa...

Himla fina väskor! Jag vill vara med!

http://evastavlingar.blogg.se/2009/april/vaska.html

granqvist.eva@hotmail.com

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla om en av dom superfina väskorna!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

Lillis73 sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla!

Länkar:
http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/april/vinn-fin-tygpase.html

Interiörboden sa...

Hej!

Åhh, vilken underbar tävling!!
Dessa väskor är ju sååå fina!!
Jag vill verkligen vara med i denna underbara tävling!
Jag länkar såklart från min blogg.

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Villa nöystu sa...

Vilka underbara väskor du gör, jag är mållös. Vill absolut vara med och tävla, håller tummarna stenhårt. Länkar förstås.
kram från Petra

Annika sa...

Vilka fina väskor,
självklart så vill jag vara med och länkar.

Anonym sa...

Vilken underbar blogg du har & väskorna var jättefina...

Klart jag är med och tävlar!!!

Jenny Stenman
jenny_s@spray.se

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Vilka härliga väskor du gör...jag vill jättegärna vara med i utlottningen..jag länkar dig också på min sida.
Tänkte fråga om du gör kuddar till butiker också?
Ha en skön påsk
Kram Liselotte

lovefriidrott sa...

Hej Åsa,
tänkte bara kika in o önska dig en riktigt trevlig påsk
Många kramar sari

Birgitta sa...

Hej!
Jag vill också vara med och tävla. Hittade in på blogg via en annan. Dina väskor är så fina. Jag kommer åter till dej.
Birgitta

Mia sa...

Hej!

har skrivit ett inlägg och länkat till dig, så jag e jättegärna med och tävlar. Vilka fina väskor du gör!Kram

Snuttan sa...

ohh denna tävling vill jag inte missa
Länkat på min sida

Kram

Monika sa...

Attans! Jag missade tävlingen. Det är väl sånt man får ta när man är jojobloggare som jag ;o)

Jättevrålsnygga i alla fall!

Ha en skön påsk!

Kram

Monika

Karin sa...

Åh vad kul det vore att vinna en sån väska åt Albin. Skulle isåfall välja den nedersta väskan i blått med en bilbrodyr på och Albins namn :)

Jag har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/tavla-om-personlig-vaska.html

Annika sa...

Jag är gärna med :) skulle vara kul att få vinna "sticknings väskan" åt mamma :) fast, du kanske redan dragit en vinnare? styrkvinna@gmail.com

Sandra sa...

Vilken snygg väska! Självklart är jag med!

http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/personlig-vaska