fredag 27 mars 2009

Väskor


Linneväskor till tvillingarna. Detta är tänkt till lekväskor. Theo ska ha verktyg i plast i sin så han kan leka vaktmästare. Och Ella älskar att pyssla. Roliga när dom leker affär. Dom andra väskorna jag sydde är för långa för dom att bära omkring på själva men är UTMÄRKTA dagisväskor med plats för mycket extrakläder i (se tidigare inlägg).

Mellan beställningarna håller jag på att klura på lite väskor. Det är några som frågat och jag kommer nog lägga ut några på hemsidan sen. Kommer att ha en tävling snart och funderar om
en väska skulle vara en bra vinst. Vad tror ni om det. Med valfritt namn.




Färdiga servetter 43 x43 cm som jag broderat på. Kommer jag när jag hinner, lägga in på hemsidan. Har en del till bröllop att göra.
Har mycket påbörjade produkter men väntar på matrial för att kunna färdigställa.
Ska visa sen.


Kramisar alla vänner
ÅSA

20 kommentarer:

Randi sa...

Så många vackra saker du visar. Dina broderier imponerar verkligen - för du det på maskin? De är såååå vackra!

Stenlycka sa...

Vilka söta barnväskor, och servetterna var ju bara så fina. Vad duktig du är!
Ha en bra lördag!
Kram Stenlycka

Vardags-mirakel sa...

Jag blev hel förtjust i dina väskor, skulle absolut vilja tävla om en sådan! Ha en underbar helg, kram Eva.

LOPPISLIV sa...

Hej Åsa! Så mycket fint du visar, väskorna var ju jättecharmiga. Var inne på din hemsida också och kikade runt en lång stund, himmel vad duktig du är. Jättemycket fint. Ha en fin helg. Kram Paula

lolla sa...

Hejsan Åsa
En väska vore en riktig höjdarvinst
med valfritt namn på kanske...
de du gjort till barnen var jätte mysiga
ha en bra helg
lolla

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Så himla fina väskor du gjort, de är helt underbara. Tänk en sån lyx för ett barn att få ha så fin väska med sig till dagis! :o)
Ha en riktigt härligt söndag,
Lydia

Monika sa...

Åh, jag älskar servetterna! Så snygga! Härliga väskor också. Kuddfodralet jag köpte och ståltrådshjärtat blev till stor gläjde för min vän :o)

Alltid kul med en tävling igen :o) Håller utkik!

Ha det gott och sy lugnt ;o)

Kram

Monika

lottens vita och gröna sa...

ljuvliga väskor, wow!
och servetterna är helt underbara, du är grym åsa!

varmkram lottne

Lisa Marklund sa...

Urgulliga påsar :-)synd man inte har småbarn längre..
Servetterna du gör är riktigt vackra, skulle få varje dukning att se himmelsk ut.
Kram Lisa

Nygammalt sa...

Halloj där!
Så himla fina saker du har sytt. Perfekta leksaksväskor, och vad kul med tävling =)

Jag hoppas verkligen att din man och du får möjligheten att åka på en resa tillsammans, det är verkligen helt underbart och ett "måste" för att klara av vardagen. Men det är ju inte helt lätt när man har barn att ta hänsyn till.

Kram!

Hjärtat Mitt sa...

Väskorna är verkligen jättefina!
Inte alls en dum vinst :)

Kram Mari i Marieholm

Randi sa...

Hej igen och tack för din kommentar hos mig. Betr. din fråga - jag tycker du ska välja Canon Eos 450D.
Om du skickar en "gul" bild till mig så ska jag gärna titta på den.
Kramisar Randi

Speja sa...

Ramlade in här för första gången. Du är ju fantastiskt duktig - och inspirerande. Nu ska jag tittar runt lite till.

Roses & Angels sa...

Hej Hopp! Är allt väl? Jag har bytit blogg för den gamla strular så hoppas vi ses på den nya. Kram Christa

Penseldraget sa...

hej åsa
vilka bedårande söta barnväskor =)
du visar så mycke fint.
kram till dig
pia

Vitt och blandat sa...

Hej gumman!! =)

Så roligt att se hur bra din blogg går och att du har så många som kommenterar och besöker dig =)

Jag är "tillbaka" om man nu kan kalla det för det.. Jag ville bara säga hej och att jag tänkt så mycket på dig - trots det har det varit skönt att vara från bloggandet.. Stor varm kram till dig vännen - och även om jag varit borta har jag hälsat på din blogg ibland, även om jag inte skrivit någonting =)

Roses & Angels sa...

Hej Åsa! Tack! Ja det är ju bara en övergång eftersom saker och ting inte fungerade. VILKA läckra saker du visar. ÅÅh en tävling vad kul. Kram Christa

Englainnan sa...

Så himla fina väskor!

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Söta barnväskor, å praktiskt =)
Servetterna var sååå fina!
Va händig du är, må jag säga!

Kraam från Benita

lovefriidrott sa...

Åsa vilka underbara väskor, du måste bara börja sälja såna:)
Kram Sari