torsdag 27 maj 2010

Hanverk i Sjöboden


Har en kompis som gjort så fin vit keramik i år. Hon har även gjort en blomkruka med en ängel på som jag fått. De kommer förmodligen att finnas i min lilla gårdsbutik senare. Ska visa bild sen.



I Sjöboden i Stocka vid öppna havet så är vi ett 30-tal hantverkare som säljer vårt hantverk under sommaren. Visar här några hantverk som nu är på plats i Sjöboden. Visar förståss vitt eftersom jag vet att ni gillar den färgen. Finns mycket annat åxå. Den tovade tavlan är helt makalös fin med fiskmåsar på.

Vill ni se mera bilder så har jag gjort en sida för Sjöboden i min webbutik.
www.asasvenskdesign.se och sen under övrigt så hittar ni Sjöboden med bilder, tider och sen även utställningsdatum.

Vi håller till mellan Hudiksvall och Sundsvall i en härlig miljö vid havet. Så det går att komma med båt dit. På morsdag kör vi igång.

Kram Åsa

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Så fina krukor, de hade passat här hemma :-)

Och fina saker du visar, tänk om man haft lite närmre till butiken..

Ha nu en bra dag..

Kram Mia

Vit som snö sa...

Så vackra krukor! Och mycket fint på bilderna också. Jag gillar även blomsterstegarna, skulle inte tacka nej till en sån på min altan;)
Skönt att det är fler som har karlar som tänker ved när man kommer hem med sina fynd;) hihi
Kram Cilla

Stickgalen koloniägare sa...

Jaag har faktiskt redan varit till Sjöboden i Stocka. Första dagen