onsdag 6 juli 2011

Pioner och trädgårdsgrupp


Ljuvliga doftande pioner i vår trädgård. Dessa gamla pioner fanns när vi flyttade till huset. Dom har sen flyttats runt lite här och var. Just dessa står under vår altan. Där har vi även de finaste möbler som sonen (och de andra på skolan) har snickrat och målat. I år hade vi turen och fick köpa en grupp. Vi ska fixa till riktigt i denna hörna innan ni får se hela. Står en del bråte mot väggen på sidan. Själv hinner jag inte vara nåt i trädgården.






Dubbel petunia, vita lobelier, blåsvingel (gräs) och pelargon i den gamla loppislådan.


Igår passerade min räknare 60 000 UNIKA BESÖKARE. Tusen tack alla ni som kikar in trots att jag just nu är dålig på att blogga. Detta ska firas med en tävling. Så håll utkik framöver. Ska klura på nåt pris.


Idag är det strålande sol. Men det blir beställningsjobb för min del inne i en sval ateljé.



Kram Åsa


3 kommentarer:

lolla sa...

hejsan Åsa
det var riktigt kul att stå i sjöboden i helgen, mycket folk...
du fick lite sålt varje dag.
min mamma köpte en värmeljuspåse som hon ska ge bort, de är otroligt fina och bröddukarna gillar jag skarpt...
men gud vilka fina pioner du har jag tycker de blommorna är helt unerbara men har själv inga.
ha en fin dag
kram lolla

lovefriidrott sa...

Hej Åsa o grattis till alla besökare:):) Du jag kan säga att jag har inte heller tid att blogga, men jag kikar in då o då.
Du är verkligen så duktig Åsa!

Ha det nu så gott i sommar o glöm inte att vila mellan varven.
Stooor Kram Sari

C De-sign sa...

Hoppas att du njuter av sommarens alla härligheter! Jag har en liten utlottning inne hos mig , välkommen att deltaga! Kram fr C