måndag 26 juli 2010

Trädgårdsvisning i Näsviken







Förra veckan var jag och en kompis på en underbar trädgårdsvisning i Näsviken hos Kristina och Lars. En trädgård med mycket rosor och många sittplatser. Små skyltar på rosorna så man såg alla namn. Stort växthus med porlande vatten och kamin. Väldigt många fina dekorationer. Ja en härlig kväll fick vi. Hade picknick korg med.
Man får alltid så mycket härlig inspiration på dessa kvällar och vill hem och fixa. Sen rinner det ut i sanden för man orkar ej.
Just nu är det glest med inlägg. Har ju varit ett underbart väder fram till nu. Idag har det regnat och sen är det svinkallt.
Bilderna kan ni klicka på för att se mera detaljer. Jag är med i Trädgårdsodlarna i Hudiksvall. Ett trevlig gäng. Själv är jag inte speciellt trädgårdskunnig på blommor och sånt.
Kramar Åsa

7 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Oj det där såg ut att vara en trädgård helt i min smak. Hade gärna vart på visning där.
Ha en bra start på veckan!
Kramar Pia

Roses & Angels sa...

Hej! Det var ett tag sen jag besökte din sida! Å så fina bilder du visar från denna underbara trädgård. Önskar dig en fin kväll kram

Livskrafter sa...

Härlig blogg att inspireras av
kram
Emma

Old and New Home sa...

Med tanke på att jag är en trädgårdsfantast så var detta helt i min smak med. Va fint det var med stenarna som var lagda i snirkliga former.

Ha en skön helg
Kram Cattis

lolla sa...

hejsan Åsa
vilken underbar trädgård,så många fina detaljer.
hur har du dett? jobbar du och står i?
Du.....jag har en fråga...
hur går det tillväga när man får betalt för sina saker som man sålt i sjöboden???
ha en fin helg
lolla

Mycket annat & lite betong sa...

Oh, så mycket fint.

Så kul att få se och få inspiration av.

Trevlig helg!
Agneta

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej Åsa!
Fin trädgård det där, man blir sugen på att besöka den!

Ha det gott! H.