tisdag 17 maj 2011

Nya lantliga inredningsprylar

Nya lantliga produkter som inkommit till webbutiken






Plåtskyltarna är helt superfina. Ska nog köpa någon men vet ej vilken färg, eller båda. Ska köpa en klocka åxå. Det värsta med att ha butik är att man vill ha det mesta eftersom jag bara köpt hem det jag själv gillar. Fågelburarna gillar jag jättemycket och skulle kunna tänka mej en i växthuset men då ska det först göras om därinne i lite romantisk stil med sittplats. Få se vad man kan önska sig till Morsdag.


Jag har haft en del att göra sista tiden och legat lite efter men börjar komma ikapp. Färdiga produkter kan skickas på en gång men det som ska broderas tar lite längre tid. Denna vecka har jag lite kvar som ska broderas. En del pysselsaker har kommit hem och ska fotas och läggas in när tid finns. Nästa vecka ska vi dessutom börja ställa iordning ute i Sjöboden i Stocka där vi (ca 30 st) har vårt hantverk under hela sommaren.


Jag har inte haft tid att kommentera hos er men kikar in snabbisar och kollar vad ni har för er. Maj brukar vara en hektiskt tid med en massa saker och möten inför skolavslutning och annat. Och trädgården den hinns/orkars tyvärr inte med alls. Har fortfarande ont i nacken och axeln och går nu hos sjukgymnast.



Tusen kramar till er alla som kikar in
Åsa

Inga kommentarer: