söndag 1 maj 2011

Förra helgens loppisfynd


Vit korg och litermått fyndade jag förra helgen. Fåglarna hittade jag på loppis när vi var i lappland på sportlovet.


Alla dessa loppisprylar hittade jag på olika loppisar på långfredagen.


Mitt bästa fynd var denna "Prunus" bytta för 30 kr. Samlar lite på prunus porslin. Kanske det ska vara ett lock till denna?



Träställningen med garn på ska jag ha i ateljén på disken när den blivit vitmålad. Några saker har hamnat i barnens lekstuga. Och några saker har hamnat i loppisboden.

I helgen har det bara varit vila och igår var vi bjuden till vänner på grillat.


Kram Åsa


5 kommentarer:

Gunilla sa...

Vilka fina fynd du gjorde.
Hinkarna med lock de skulle jag ha tagit med en gång.
Din bytta med blå plommon på är nog en smörask som skall ha lock, tror jag.


Ha det gott
Gunilla

Photo by Maria sa...

Så mycket fint du fyndat på loppis.. Jag har med loppat idag, inte så mycket men lite iaf :-)

Kram Mia

Lantligt i smultronbacken sa...

Oj, vad du har loppisfyndat. Många härliga ting.

Ha en härlig vecka

Kram Teres

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Älskar att gå på loppis!

Önskar dig en härlig kväll!

rustik charm sa...

Så mycket fina du fyndat:)Älskar loppis.
Ha en fin dag.
Kram Kristina