söndag 8 januari 2012

Belysning

Har fått hem denna vackra Rosetta bordslampa till butiken www.asasvenskdesign.se . Även vaxljus med sensor är inlagda, finns hemma i 1-pack eller 3-pack, batteridrivna antikljus med silverhållare i plast. Lampan är jättefin i romantisk lantlig stil. Har ej bestämt om jag själv ska köpa 1 eller 2. I fönstret behöver jag 2 st och om jag ska ha den på skänken så behöver jag 1.
  

Jag har detta vaxljus som drivs av batteri, är sensorstyrt och med LED. Lyser jättefint. Perfekt när man är ute på marknader, ställa i en lykta, fönster eller i en trapp där man inte vill ha levande ljus.


3-pack vaxljus lika som det i 1-pack. Så fint tillsamman på en bricka. Den långa stålrörsbelysningen Light Flute har jag köpt och satt på skänken, har lyst så fint i jul men den kan man ha året runt. Passar på en hylla, skåp, bänk, framför en spegel eller tavla, finns fäste med så man kan ha den på vägg. Allt finns nu inlagt i butiken www.asasvenskdesign.se



Flytande trollslända med sensor och den genomskinliga trollsländan ändrar färg hela tiden. En sån har jag haft i vardagsrummet i jul i en glasskål på fot. Fin på sommaren i ett vattenbad eller cementfat. Lyser även om man inte har den i vatten.

Några produkter är helt nya och några har jag tagit hem flera av som jag haft i lilla gårdsbutiken och som tagit slut. Men äntligen är det inlagt i webbutiken.

Kika in under belysning (ny flik)

Är glad att jag nu kunde kommentera hos alla förra gången jag försökte. Men på min andra dator (bärbara) går det fortfarande inte. Får klura lite mera när jag får tid.

Kram Åsa

2 kommentarer:

Roses & Angels sa...

God fortsättning önskar jag dig. Hoppas du haft det bra under jul o nyår. KRAM

Unknown sa...

代書貸款
貸款條件
租屋