söndag 26 juni 2011

Midsommarhelgen




Midsommarhelgen var lugn. Familjen är just nu ledig och jag jobbade midsommarafton. Hade en del jag ville färdigställa. Maken gjorde midsommarmat så det var bara att sätta sig till dukat bord på midsommarafton, till efterrätt blev det jordgubbar, glass, grädde och en iskall Baileys. På lördagkväll hade vi gäster.


Rosorna i Zinkbaljan är en ljusmanschett från ICA Maxi. De små knopparna sjönk direkt så dom hamnade på brädhyllan, men de andra verkar fungera. Har baljan i växthuset. Mina pioner börjar slå ut. I slänten ovanför poolen har de ingen stöd så de har nästan lagt sej av regnet.


Jag får en del kontaktmail från webbutiken. En del lämnar ingen mailadress och inte heller ett telefonnummer. Kan tyvärr ej trycka på svara eftersom det då kommer till mej själv då det skickats från webbutiken. Det har varit en del broderade produkter just nu och en hel del mailkontakt så det har varit lite ont om bloggtid. Försöker i alla fall kolla in till er.


Sen har jag nästan gett upp att kommentera hos de flesta då jag efter att ha kommenterat och ska skicka iväg och sen kommer det upp att man ska välja ID, när jag gjort det så kommer det upp min inloggning och sen kommer jag ingen vart. Gör om och om men det funkar ej. Det är bara inloggningen som kommer tillbaka hela tiden. Någon som vet hur jag ska göra!!! På er där man inte behöver id. så går det direkt.


Kram Åsa


2 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

God kväll!!
Det verkar som att ni hade en riktigt mysig midsommarhelg ni också! Gott att höra och fint att se!

Ha en riktig toppenkväll!

Kram Elin + Emelie = Fiffiga Systrar

Eva Linnea sa...

Om du tar bort förprickningen "Håll mig inloggad" när du loggar in så brukar det ordna sig med kommenterandet. Tyvärr måste man logga in sig varje gång man öppnar bloggen, men det är det värt. Jag lyckades med detta knep iaf! Tydligen nå´t nytt krångel med blogger.
Ha det gott! Kram