måndag 2 november 2009

Jul och Hantverksmässa


I Kista den 3-6 december. Har fått en förfrågan om att vara med på mässan och det är jättekul. Efter lite betänketid så har jag tyvärr beslutat att inte vara med. Beror på en hel del olika saker och även för kort tid att ordna med monter osv. Men har säkert fått massor sålt där.
-----------
Känner att jag just nu är lite osynlig här på bloggen och visar lite bilder som finns i mitt lager på lite blandat kompott. Ikeas glasburk med loppiskakformar, inslagna tvålar finns i min gårdsbutik, gammal spetsrosett, loppistrådrullar, pärlor, och en frottéhandduk som beställdes till ett brudpar (tror jag), finns på www.asasvenskdesign.se
------------
Härhemma har det börjats med hallrenovering. Förra veckan när jag stod i duschen så kom det in några och började borra ett hål i vår murstock, senare på dagen var det murat på 2 väggar bakom där kaminen ska stå. Totalt oförberedd var jag men sen var det gjort. Hoppas snart få in kaminen för det drar lite kallt här i huset från hålet i murstocken. Bilder kommer sen.
Imorgon skickar jag iväg till er som gjort beställningar.
-------------
Tack för att ni kikar in här och lämnar kommentarer.
Kram Åsa

9 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej! Det brukar dimpa ner en inbjudan dit varje år, men jag har aldrig varit med där. Känns lite för stort och långt bort. Det är bättre med mindre julmarknader tycker jag.
Fina saker du visar upp på din blogg.
Ha en skön tisdag.
Kram Birgitta

Shabbycharm sa...

hei... jag tror du hadde fått solgt alt du hadde med deg hvis du hadde varit med, för du är utrolig duktig och alt du skapar är så snygt,
ta hand om deg.
kram bella

Lisa Marklund sa...

Vackra bilder du bjuder på :-)
Ha en fin vecka
Kram Lisa

bikim sa...

Beautiful things and lovely blog!
Take care,
Rosa (portugal)

Sköna o Gröna Ting sa...

Du är sååå duktig Åsa!!!!
Kikar in här då och då.., tråkig jäkel som inte lämnar någon hälsning till dig, förlåt!!!
Men nu så finns inspirationen till att knappa på tangentbordet en stund och det är så kul att titta in här hos dig och få se allt vackert du skapar Åsa.
Hoppas du har det riktigt gott och du...

Ta väl hand om dig
Kram kram

Vit som snö sa...

Säkert hade du sålt rubb o stubb, det är så fina saker, men man hinner ju inte allt.
Hoppas allt är bra med dej!
Kram Cilla

lovefriidrott sa...

Hej Vännen:)

Du har ju så mycket Åsa att inte hinner du väl vara överallt!!!

Och självklart hade du sålt varenda pinal, duktig som du är:)

Låter härligt m kamin, vi har en och det är den bästa investeringen vi nånsin gjort:)

Ha en skön helg Vännen stor Kram Sari

http://www.lillaprovence.se

Vitaboet sa...

Hej hej. Så massa fina bilder att titta på och njuta av. Riktig julkänsla också, det är ju så mysigt. Önskar dej en fin kväll vidare.

Kram Camilla

Inspiration i vitt sa...

Hej Åsa, ja det är inte lätt att hinna med allt här i livet. det är ett oerhört arbete att göra iordning allt inför en mässa, jag har varit runt på en massa sånna så jag vet vilket arnbete som ligger bakom. Och inte nog med det , det ska göras och produceras en massa oxå om man är hantverkare som vi är.
Så mycket vackra bilder hos dig.
Kram/Ingela.