tisdag 2 juni 2009

Förvaringspåsar med brodyr


Nu kan man få mina fröpåsar med annan text. Ex: Toalette, Things, Garden, Ting eller andra förslag som jag kan lägga ut på min hemsida. www.asasvenskdesign.se

Igår passerade min räknare 10 000 besökare sen 13 januari. Helt otroligt, trodde aldrig att så många skulle kika in. Är så glad och tacksam. Tack snälla ni. Ska ha en tävling för att fira, men det får dröja lite för just nu är det inte läge. Har massor att sy denna vecka.

Håll utkik framöver
Många kramar
Åsa

8 kommentarer:

Hjärtat Mitt sa...

Grattis till att du får så många besök. Jag är inte förvånad, för du gör underbara saker!

Så mysigt det verkar vara i Sjöboden.
Hoppas att du får en bra sommar där.

Kram Mari

Roses & Angels sa...

Grattis till alla dina besök, så kul för dig! Fina förvaringspåsar du gör. Har du några med blommor på eller så? Lite shabby chic ? Kan ju vara en bra idé för det är många som älskar det romantiska med rosor och änglar mm. En idé bara. Ha en fin dag kram Christa

Eva Linnea sa...

Hej! Nu ska jag äntligen ge bort de två fina kökshanddukarna jag köpte av dig tidigare i år. Linnea & Daniel gifter sig på lördag 6/6.
Kram Eva Linnea

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej Åsa!
Hoppas att du haft en skön helg och njutit av fin vädret!

Å så mycket fint du gör, mysigt i Sjöboden åxå. Kanske kikar förbi i sommar om jag kommer uppåt ;)

Ha de gott!
Kraam från Benita

tre nyanser av vitt sa...

Hej
oj vad många besökare du haft, vad roligt!Du gör så fina påsar, har ju vunnit en av dej hi hi.
Kram Marie

Vardags-mirakel sa...

Vackra förvaringspåsar du sytt, gratulerar till 10 000 besökare! Kram Eva.

lolla sa...

hejsan
hur hade ni det ihelgen på sjöbodarna? var det mycket folk?
Dessa påsar kommer att bli succe tror jag....
Du har inte lust att göra ett byte en påse mot någon av mina virkade figurer...du får välja vilken...
önskar dig en fin kväll och morgondag
Lolla

Hemmet Är Min Borg sa...

grattis till så många besökare
kram Jeanette