torsdag 30 april 2009

Vitt...vitt och vitt

Visar bara vitt idag, blandat med nya och gamla kameran. Bilderna blir lite olika format, syns på de stående bilderna.

Takstuckatur i vårt matrum, ojdå...spindelnät.


Syateljén/butiken




Syateljén/butiken, min vita hörna



Bilder med gamla kameran. (ovanför)


Bilder med nya kameran.


Blir nog bra till slut med den nya kameran. När jag lärt mej den. Ska visa den vid ett annat tillfälle. Det finns fortfarande några reavärmeljuspåsar kvar (se tidigare inlägg).


Trevlig Valborg

Ska strax gå på kasan och titta

Åsa











13 kommentarer:

lolla sa...

hejsan!
Mysiga saker du visar, du är då kanonduktig....
Hade ni trevligt på kasan?
I Stocka var det kallt som bara den, vi blev tvugna att äta inne frös....men idag fryser vi inte :-)
ha det gott lolla

Vardags-mirakel sa...

Vilka fina bilder, ha det bra, kram Eva.

carina sa...

Hejsan!
Har suttit och tittat runt och till slut hittade jag "hem" till din vackra blogg.
Jag blev helt betagen av alla trevliga och fina bilder som du visar.
Du måste vara otroligt kreativ...roligt..roligt.
Jag blir nog tvungen att länka dig så att jag hittar tillbaka lätt och snabbt.
På återseende.
Kram/Carina

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Så himla härliga saker du visar från butiken, hoppas jag får möjlighet att besöka dig någon gång. Fina bilder det blir med nya kameran!
Kram Lydia

Moa sa...

Åh.. så mycket fint du visar.. vilken syatelje blir alldeles sjuk och grön av avund.. blir jag av med jobbet ska jag definitivt göra en syatelje av makens garage.. för inte står bilen där i alla fall.. *haha*.. Ha en fortsatt skön helg.. Kram MOnica

Hemmet Är Min Borg sa...

du gör så mycket fina saker ,och jätteduktig är du på symaskinen
ha en fin kväll
kram

Tulipa sa...

hej!
har du skaffat ny kamera?!

Vilken fin stuckatur!

Gillar verkligen sånt!

Och du är så duktig!!!
Imponerad!

Kram Mariette

Roses & Angels sa...

Hej! Åh vilken underbar stuckatur du har, dom är sååå fina. Idag är det inte mycket till värme här. :-( SÅ jag ska tvätta fönster. Ha en bra söndag. Kram Christa

Lisa Marklund sa...

Vackra vita ting :-). Idag öppnar jag min webbshop...kika gärna in
Kramar Lisa

Monika sa...

Vilken vacker takrosett! Underbar!
Fina bilder från butiken. Gillar den där nya ljuspåsen alldeles särskilt :o)

Mys & Må

Kram

Monika

Hjärtat Mitt sa...

Vilka underbara bilder!!!!
Det är kul att få se lite översiktsbilder på hur det ser ut hos dig. Så mycket fint du har.

Kram Mari

gamla skolan sa...

Tusen Tack för den fina tygväskan som kom idag !! Jag är verkligen glad för den ! Jag har fotograferat den och lagt ut den på min blogg , så kanske får du fler kunder ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Helena sa...

Vilken fin syateljé du har!
Kan tänka mig att du trivs där...
Ha en fortsatt bra vecka/ Helena