lördag 4 oktober 2008

GRATTIS TILL VINNARNA.....



av mina broderade saker. Jättekul att så många ville vara med och tävla. Handskrivna lotter blev det som utlovat och lagda i en glasburk. Mina tre yngsta barn fick dra lotter och det gick bra men när det skulle fotas var det grin och gnäll och svårt att sitta still.

Kuddfodralet vann (1:a pris) Inspiration i vitt (dragen av Ella 4,5 år)

Monogrampåsen vann (2:a pris) Tre nyanser av vitt ( dragen av Theo 4,5 år)
Påsen ska sys och du får välja monogrambokstav och om du vill kan du då passa på att byta broderfärg om du vill (kika in i webb-shoppen på kuddar och där finns nr. på färger.



Gästhandduken vann (3:e pris) Nygammalt ( dragen av Jacob 10 år)




Ja det blev ju en hel del jobb med detta men kul var det. Har kikat in till er alla för att veta om ni skulle ha en eller två lotter (nästa tävling blir nog lite enklare). Hursomhelst så har jag passat på att kolla runt lite hos er alla men jag känner att jag inte har hunnit kommenterat så många.

Kul med gamla och nya bloggar, har fått en hel massa inspiritation från många nya BLOGGAR och det var ju åxå tanken (förutom lite reklam då..hihi.) att hitta lite nya sidor att besöka.


Ni som vann kan maila era adresser till asa.svensk.vallin@hotmail.com




Linnekuddar med maskinbroderi på min nya maskin finns nu i min webb-shop
Åsa Svensk Design . Finns under fliken kuddar.



Linnekudde i tvättat linne.




Ljuspåsar i linne och värmeljussäckar i linne finns i webb-shoppen på Broderat.


Tack ni som beställt, mera är på gång i Webb-shopen. Ska försöka handla mera tyger till veckan, lite saker är beställda från en grossist med bra kvalite. Ett dataprogram är beställt till min brodermaskin så jag kan skapa mina helt egna mönster...nu är det olika färdiga mönster som man kombinerar ihop. Man kan rita en bild, lägga in i programmet, stygnsätta och sen sy upp. 10 tim. utbildning ingår så det ska bli spännande.


Flera tävlingar kommer framöver.

Många kramar till alla NYA och ER ANDRA.
Åsa

21 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Grattis till vinnarna! Lite avis blev jag allt att jag inte vann de fina priserna ;).

Ha en skön helg!

Kram M

Anonym sa...

GRATTIS till de lyckliga vinnarna :)

Kram!

Frida sa...

Grattis till vinnanrna!
Vilka fina saker du har i webbshoppen.
Kram Frida

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Åh hurra hurra vad glad jag blir över vinsten. Tänk vilken tur! Kommer le hela helgen och långt framöver. Tack så väldigt mycket.
Jag mejlar...
Kram Marie

Pysseljunkie sa...

Grattis till vinnarna!
Fina saker du har gjort.
Kram Sophie

Vitt och blandat sa...

Tja man får väl lyfta på hatten och gratta vinnarna - även om det svider lite att JAG inte vann =D Jag ska hur som helst ha en eller två broderade kuddar av dig så det kommer att bli en beställning lite längre fran!!! Kramar till dig vännen och hoppas att du har en go kväll. PS Det var en ångesfylld natt, men nu känns det bara sköööönt att ha gjort all den där rensingen! Idag har faktiskt jag och min son varit å köpt ett akvarium som ett resultat av all rensning =D Bilder kommer senare. Kram till dig vännen/Anneli

Eva Linnea sa...

Kul idé att ordna en tävling! Jag vann inte, men jag hittade ju din blogg (= "tröstpris") och det vill inte säga lite det. Ha en fortsatt bra helg. Kram EL

Grodmamman sa...

Grattis till vinnarna! Du har så fina saker i din webbshop! Skulle vilja ha flera saker, men just nu tillåter inte plånboken detta!=)
Kram

Petra C sa...

Grattis till vinnarna!
Du har jättefina saker i din webshop så jag kommer absolut att fortsätta titta in här!

Hälsningar
Petra C

Nygammalt sa...

Men oj vilken tur jag hade! Jag har hållt tummarna ;)
Grattis till övriga vinnare.
Kram och trevlig helg!

Annika sa...

Stort grattis till de tre vinnarna.

Vilka fina broderier på kuddarna, blir så sugen på att shoppa loss,
får köra lite övertalning på gubben först bara ; )

Brunkullan sa...

Grattis till vinnarna:)
Och vad mycket nytt och fint du gjort!
Susanne

Monika sa...

Stort grattis till vinnarna! :o)

Och nytt fint har du också gjort. Älskar din kuddar mest av allt! Helt underbara! Men självklart är allt annat jättefint också!

Ha en skön söndag :o)

Kram

Monika

Stina sa...

Vad fint du gör alltså...:-) Kramis

Nicole sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna! Du har så fina saker!

Inspiration i vitt sa...

Nej men nu blev jag så överraskad så att jag tror att jag svimmar är det sant att jag vunnit högsta vinsten??
Tänkte bara att jag skulle titta in en liten sväng och så upptäcker jag detta, tack snälla du, kudden är bara såå underbar.
Krama lilla Ella nu från mig och säg att jag blev jublande glad att jag vann.
Du gör så fina och härliga saker så att det inte är klokt.
Kram på dig, jag mailar min adress/Ingela.

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej Åsa!
Vilka fina alster du skapar med din nya maskin,wow!!!

Grattis till de som vann i din tävling!

Ska ta å kika in i din atelje nu =)

Ha de bra!
Kraam Benita

Inka sa...

Gud vad fint du gör och vad fint du har. Jag skulle också vilja ha en broderimaskin men de kostar, så jag får nog vänta ett tag med det. Lycka till.


Vänligen Inka

rosenfröjd sa...

Man får gratulera vinnarna. Superduperfina saker!

kram/
M

Vitt och blandat sa...

Nä vännen jag fyllde bara 39... Jag var faktiskt inte ens hemma på själva dagen, var på utbildning i Östersund! Nästa vecka på onsdag åker jag till Bryssel - måste besöka parlamentet eftersom det är vår högsta boss! Jag har fixat en massa pryttel och pynt å sånt överallt... visade det sig att det inte är min stil, älskar den hos andra med inte hos mig själv! Så allt jag har köpt på mig ska jag nu sälja!!! Typiskt mig.. Varma varma kramar från mig och lycka till med tillfixandet av er hall och övriga hem! Jobbigt - men å så roligt!!

Nygammalt sa...

Hej igen!
Har du kvar min adress eller vill du att jag ska skicka om den?
Kram.